sobota, 1 marca 2014

Ulubieńcy lutego 2014 ♥

Hej!
Na początku chciałabym uprzedzić, że posty  mogą się pojawiać co drugi dzień, gdyż nie zawsze mam czas i okazję by dodawać notki codziennie.
Dzisiaj miałam bardzo miły dzień. Pól dnia spędziłam z kuzynką, a potem wybrałam się na rolki. :)
Aktualnie oglądam Opowieści z narnii: Podróż wędrowca do świtu, a później Igrzyska śmierci. Idealnie. :)

 ♥♥♥

Przechodząc do tematu posta chcę pokazać Wam dzisiaj moich ulubieńców lutego.
Uwielbiam oglądać filmiki z tej serii na You Tube, więc postanowiłam robić co miesiąc takie posty u siebie. Nie ograniczam się tylko do ulubieńców kosmetycznych, ponieważ uważam że mieszani ulubieńcy są dużo ciekawsi.
Tak więc zaczynajmy! :)

1. Eveline, Blemish Base BB Cream


Jest to mój ulubiony krem BB. Moim zdaniem nie ma żadnej wady. Świetnie kryje, jest trwały, wyrównuje koloryt cery i pięknie pachnie :)

 2. Emulsja do ciała Neutrogena sensitive


Przetestowałam wiele kremów nawilżających, gdyż w okresie zimy moja skóra wymaga szczególnej pielęgnacji. Ta emulsja sprawdziła sie u mnie najlepiej, uwielbiam ją. Nie muszę długo czekać na wchłonięcie i świetnie nawilża.

3. Bell, Multi Mineral, Mat & Cover Stick


 Uwielbiam ten korektor. Zakryje każde zaczerwienienie i niedoskonałości, do tego długo trzyma się na twarzy.

4. Carmex truskawkowy

Chyba nie muszę opisywać tego produktu, myślę że go znacie. :) Uwielbiam go, bo bardzo mi pomógł. Odratował moje popękane usta i myślę, że będę często po niego sięgać.

5. Baby lips Cherry me

Ten produkt jest również bardzo znany. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! :) Jest to moja ulubiona pomadka. Nawilża i daję kolor- idealne rozwiązanie jak dla mnie. Odkąd ją mam zastępuje mi szminki i pomadki ochronne. Plusem jest jej piękny zapach.

6. Świeczka zapachowa Bolsius żurawina


Uwielbiam tą świeczkę. Przepięknie pachnie i zapalona umila wieczory :) 

7. Książki 'Bez mojej zgody' i 'Tańcząca'

Jeśli chodzi o książkę 'Bez mojej zgody' to krótką recenzję możecie przeczytać tutaj :) 

Książka 'Tańcząca' nie była tutaj jeszcze przedstawiana, ale myślę że niedługo dodam jej recenzję. Póki co możecie o niej przeczytać tu.  

8. Czekolada Alpini z drażami




 Uwielbiam tą czekoladę. Jest bardzo tania i moim zdaniem jest o wiele lepsza od Milki, czy też Wedel.

 8. Orbit white spearmint w listkach 


 To zdecydowanie moje ulubione gumy. Zawsze staram się mieć je w torebce lub plecaku.

9. Perfumy Treselle


Uwielbiam niezwykły zapach tych perfum.

10. Piosenki



 


To by było na tyle :)
Dajcie znać co myślicie i czy dodawać takie posty.
Trzymajcie się cieplutko xxx

Wszystkie zdjęcia brałam z google. 

11 komentarzy:

  1. bardzo fajny post i myślę, że też taki zrobię u siebie :) mogłabyś dodać jeszcze filmy lub ulubiony ciuch :D
    http://life-by-lilyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób :)) Następnym razem o tym pomyślę. :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś przeczytałabym te książki ;o ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2014/02/candels.html#comment-form :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe posty, jeszcze nie mialam okazji czytac przedstawionych przez Cb ksiazek, ale szczerze mnie do tego zachecilas ;*

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie jeździłam na rolkach, chyba już zapomniałam jak to się robi heh ;) Jejku kocham Igrzyska :) Opowieści z Narnii także :)

    siedemserc.blogspot.com - zapraszam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post.Mi szczerze mówiąc znudziło się już trochę "Happy".....
    a może wspólna obserwacja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc mi również już się nieco znudziła, lecz wcześniej dużo jej słuchałam :)
      Ok

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥