wtorek, 25 marca 2014

Kiepska pogoda

Hej!
Miałam dziś dosyć pozytywny dzień. Ostatnio zauważyłam, że w szkole wśród znajomych praktycznie zawsze mam dobry humor,a gdy wracam do domu i oddaję się przemyśleniom i obowiązkom mój humor często się pogarsza. Dziwne. ;)
Dzisiaj od samego rana padał deszcz, a nawet pojawił się śnieg. Byłam nieco zdziwiona gdy na dworze zrobiło się biało, lecz na szczęście wszystko szybko stopniało. Grr...oby pogoda się polepszyła. ;/



jakieś zdjęcia wygrzebane z folderu

Jutro możecie spodziewac się bardziej ciekawego posta. :)
Dobranoc ♥

3 komentarze:

  1. Ja też tak mam, że przy znajomych mam zawsze lepszy humor :)
    Poklikasz u mnie w linki albo baner sheinside? To dla mnie ważne, na pewno się odwdzięczę ;)
    http://paulaaa-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcie, ja chcę już cieplutką wiosnę a póki co pada :((
    bejbicamxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym już wiosnę! Ciepluuutką :)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥