poniedziałek, 17 marca 2014

Spring is everywhere ♥

Hej Kochani!
Dzisiaj miałam bardzo luźny dzień w szkole,z okazji dnia języków obcych było stoisko z amerykańskim jedzeniem przygotowane przez moje koleżanki, a także przedstawienie. Poszłam na dwie lekcje a później postanowiłam wziąć udział w przedstawieniu, dokładnie chodziło o taniec do wszystkim doskonale znanej piosenki- Happy. Była to totalnie spontaniczna decyzja, gdyż nie było mnie na żadnej próbie, a jedynie obserwowałam innych. Myślę, że nie wyszło aż tak źle, bo wszyscy tańczący świetnie się bawiliśmy. :) Piękna pogoda za oknem umila dzień. Czuje się jak w początki lata, haha. :)
Ostatnio gdy byłam u mojej babci udało mi się zrobić kilka zdjęć.









Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego zasypania zdjęciami. ;)
Dzisiaj niestety czeka mnie sporo nauki. 
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥