piątek, 14 marca 2014

Piękny dzień ♥

Hej wszystkim! ♥
Wczoraj przyjechała do mnie moja Ciocia i Wujek z Anglii. Nie widziałam się z nimi dużo czasu i bardzo się stęskniłam. Tak więc od wczoraj cały czas spędzamy razem. 
Dzisiaj byłam w szkole 3 godzinki więc czas szybko mi zleciał, a do tego słoneczko za oknem umilało lekcje. Potem wybrałam się z rodzeństwem i rodziną na spacer a później na pizzę, bilard itp.
Uwielbiam takie dni! Można oderwać się od rzeczywistości i maksymalnie się wyluzować.
Później postaram się dodać zdjęcia z dzisiejszego dnia, gdyż nie mam dostępu do aparatu. ;)
chwilowo muszą wystarczyć te kiepsko jakościowe zdjęcia ;c



Teraz lecę po jakieś zakąski i włączam sobie film "Och  życie"
Dobranoc! ♥

2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia . :) obserwuję i liczę na to samo .

    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam takie dni, w których można niczym się nie przejmować i wyluzować :)

    http://life-by-lilyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥