sobota, 8 marca 2014

Dzień kobiet ♥

Hej Kochani!
Dzisiaj jest ważny dzień dla wszystkich pań. Więc chcę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, spełniania marzeń i uśmiechu każdego dnia. :) Wiem, że piszę te życzenia dosyć późno ale wcześniej nie miałam czasu by usiąść do laptopa. Cały dzień spędziłam na sprzątaniu i załatwianiu kilku spraw. Rano obudził mnie telefon z życzeniami od męskiej części rodziny, a później dostałam czekoladę i tulipana. :)

 



A teraz kilka zdjęć, które nie są najlepsze, ale chciałam wypróbować funkcje aparatu :)




Jak minął Wam dzień?
Buziaki xxx

6 komentarzy:

  1. dzień kokiet miną mi nie najlepiej..choroba dopadła :/

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :c Mam nadzieję, że już dobrze się czujesz :)

      Usuń
  2. Tobie tez wszystkiego dobrego z tej okazji! :*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi Dzień Kobiet minął bardzo miło, fajnie, ze pogoda dopisała : )
    Uwielbiam tę milkę jogurtowo-truskawkową, która jest na zdjęciu ;c
    http://airtradeoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pogoda była wyjątkowo ładna :) Ta akurat jest jogurtowo-malinowa ale równie pyszna :))

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥