piątek, 7 marca 2014

TAG: Opisz siebie 15 zdjęciami ♥

Hej! ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem, dzięki któremu możecie jeszcze lepiej mnie poznać. Mam nadzieję, że jeszcze nie macie dość tagów na moim blogu, bo zauważyłam że często się pojawiają. Gdy nie mam nic ciekawego do opisania to moim zdaniem dużo lepszym wyjściem jest zrobienie tagu niż pisanie wciąż o nauce. ;> Tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć, które w pewien sposób odzwierciedlają moją osobowość :)














Udało Wam się coś o mnie zauważyć? :)
Niektóre z tych zdjęć pomogła mi wybrać siostra. :)
Miłego wieczoru! ;*

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :* muszę zrobić taki post, bo to fajny pomysł :) Może obs za obs? Daj znać, a jeśli nie, to może wpadniesz na mojego bloga?
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz fotografie i muzykę, masz przyjaciółkę..
    Trudne te zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag :3
    zapraszam do mnie http://martfotofashion.blogspot.com/ obserwujemy?
    jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja zrobię to samo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥