wtorek, 4 marca 2014

Tag - 20 przypadkowych pytań ♥

Hi! :)
Dzisiaj mam dla Was Tag- 20 przypadkowych pytań. Pytania głównie wzięłam z internetu. :) Zapraszam do czytania!

1. Jaki jest Twój kolor oczu?
Zielone

 2. O której godzinie budzisz się rano?
W tygodniu zwykle o 6.45  a w weekendy ok. 10.00

3. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu? 
Zazwyczaj nie ruszam się z domu bez komórki, kluczy i gum miętowych.

 4. Jaki jest twój znak zodiaku?
Baran ;) 

 5. Czy często płaczesz?
Dosyć często 

6.Jakie jest twoje drugie imię?
Agata, miło mi ;)

7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski i aerobik

8. Ulubiony gatunek filmowy?
Dramat, komedia, katastroficzny

9. Grasz na jakimś instrumencie muzycznym?
Tylko na flecie w szkole. Ale marzę o tym by grac na pianinie.

10. Czy masz rodzeństwo?
Mam młodszą siostrę i brata

11. Masz osobę z której chcesz brać przykład?
Tak. Moja kochana prababcia jest dla mnie wzorem do naśladowania. Nie znam drugiej tak kochającej i silnej osoby.

12.  W jakim województwie mieszkasz?
Mieszkam w województwie Kujawsko-Pomorskim, niedaleko Bydgoszczy.

13.  Czy kiedykolwiek zarwałaś noc?
Jasne, nie raz.

14. Czy musisz byc cała przykryta kołdrą kiedy śpisz?
Tak, zdecydowanie. Zawsze śpię przykryta kołdrą po czubek nosa, inaczej nie zasnę.

15. Czy czujesz różnicę między colą a pepsi?
Tak. Cola moim zdaniem jest bardziej słodka i osobiście wolę pepsi.

16. Ostatni film jaki widziałaś?
Igrzyska śmierci  ♥

17. Ulubiony kwiat?
Stokrotka, niezapominajka i róża.

18. Czy pijesz kawę?
Nie! Nienawidzę kawy i nie wiem jak inni mogą ją pic. Za to nałogowo piję herbatę :)

19. Czy obgryzasz paznokcie?
Nie, w dodatku bardzo mnie to obrzydza. Kiedyś zdarzało mi się, ale  w porę się opamiętałam i teraz nie wyobrażam sobie kontynuowania tego nawyku.

20. Ulubiony sklep z ubraniami?
H&M, New Yorker, Butik i sh.


To byłoby na tyle :) Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca.
Możecie zrobić ten tag u siebie, chętnie poczytam Wasze odpowiedzi. :)
Tymczasem wracam do nauki. Miłego wieczoru! ♥

5 komentarzy:

  1. swietny ^^
    Jeśli masz kompleksy, brakuje ci motywacji lub ogólnie masz ochotę poczytać to zapraszam do mnie na nowy post :]
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzyska śmierci <3 ;) No i zasypianie z kołdrą pod nosem ;)
    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię na moim blogu do LBA (najnowszy post)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥