czwartek, 20 marca 2014

Zwyczajny dzień + kilka zdjęć :)

Hej Kochani! ♥
Mam dzisiaj dosyć kiepski dzień. Od rana kiepsko się czuję i w dodatku źle poszedł mi ważny sprawdzian. No cóż.. trzeba wziąć się garść. ;> Oby jutro było lepiej!
Po szkole załatwiłam kilka spraw i pojechałam z tatą na zakupy. Udało mi się kupić buty, w kolorze jaki chciałam w Deichmannie. Są to zwykłe beżowe półbuty, niestety nie mam na razie żadnego zdjęcia. 
Jutro moje gimnazjum wybiera się do kina na film "Kamienie na szaniec". Mam nadzieję, że będzie tak wspaniały jak i książka. Zobaczymy jutro. ;)
A tymczasem zostawiam Wam kilka zdjęć z czasu gdy była u mnie moja Ciocia z Wujkiem. Chciałabym wrócić do tamtych dni. ;)





Na zdjęciach widać mnie i moją rodzinę. Dodałam tylko kilka zdjęć, bo nie chcę Was zanudzać. ;)
Miłego wieczoru :)
Buziaki <3

4 komentarze:

  1. Na filmie już byliśmy jest nawet Fajny :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zonkile <3
    Super zdjecia :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zz rodzinka ? Obserwujemy ? ;> (jesli tak to daj znać )
    threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. :)
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥