niedziela, 16 marca 2014

Update co u mnie :)

Hej! ♥
Miałam dziś bardzo pozytywny dzień, mimo że nie działo się nic nadzwyczajnego. Rano moja Ciocia z Wujkiem przygotowali nam 'tradycyjne' śniadanie, które jest przyrządzane w ich regionie. Mowa tu o oatcakes- bekon, pomidory i ser owinięte w ciasto podobne do naleśników. Nie wiem czy mieliście kiedyś okazję to spróbować, mi bardzo smakowało. ;)


Jak pewnie zdążyliście zauważyć ostatnio często pojawiają się tutaj zdjęcia robione telefonem. 
Powód jest prosty, telefon zawsze mam przy sobie. Postaram się niedługo o zdjęcia lepszej jakości. ;)

Teraz maluję sobie paznokcie i oglądam filmiki na YouTube. Powinnam już dawno się położyć, bo rano wcześnie wstaje, ale nie jestem śpiąca.
Jutro cały dzień spędzam na urodzinach mojej prababci. Zjeżdża się cała rodzina i na pewno będzie co robić. ;) Mam nadzieję, że ten dzień będzie wyjątkowy dla mojej kochanej prababci. :)

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego posta o wszystkim i o niczym. Chciałam tu wpaść, bo później na pewno nie uda mi się dodać posta. 
Miłej niedzieli Kochani! ♥

4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi smaka na naleśniki tym zdjęciem :D
    Też wszystkie zdjęcia robię telefonem
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam, ale wydaje się dobre :D
    życz prababci dużo zdrowia i wszystkiego najlepszego ;)
    dziękuję i wzajemnie :D

    http://life-by-lilyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥