poniedziałek, 31 marca 2014

Ulubieńcy marca ♥

Hej Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami marca. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba mimo ogromu zdjęć. :)


Zaczynajmy! :)

1.  Płyn micelarny do twarzy i oczu BeBeauty



 Płyn micelarny do twarzy i oczu BeBeauty przyjemnie odświeża skórę, dobrze ją oczyszcza   i delikatnie nawilża. Trafiłam na niego przez przypadek i myślę, że zostanie w mojej kosmetyczce na długo. W dodatku cena jest bardzo niska i można go dostać w biedronce.

2. Kremowy żel pod prysznic BeBeauty Vitamin Touch


Moim kolejnym ulubieńcem jest już drugi produkt z firmy BeBeauty. Jest to mój ulubiony  żel pod prysznic. Przede wszystkim ujął mnie jego piękny zapach, naprawdę dawno nie próbowałam tak oryginalnie pachnącego żelu.  Doskonale odświeża i nawilża skórę. Również cena jest bardzo korzystna. :)

3. Syoss In-Depth care Oil-Shampoo


Myślę, że większość osób miało styczność z tym produktem, więc nie ma co za bardzo się rozpisywać. Zdania na temat tego szamponu są podzielone, ale ja go uwielbiam. Moje włosy wyglądają na zdrowsze, łatwo się rozczesują i pięknie pachną.

4. AVON True Colour eyeshadow duo palette


Dostałam ta paletkę od cioci i uwielbiam ją. Świetnie nadaje się do codziennego, lekkiego makijażu. :)

5. Świeczka zapachowa: zapach Afryki



Świeczka pięknie pachnie i jest w bardzo korzystnej cenie- 4.99. W dodatku ma piękne opakowania. Możecie ją dostać w Lidlu, również w innych zapachach.

6. Milkyway Magic stars


To zdecydowanie moje ulubione słodycze. Ostatni raz jadłam je w dzieciństwie więc byłam bardzo szczęśliwa gdy przywiozła mi je moja ciocia. 

7. Piosenki



 

To byłoby na tyle. W tym miesiącu nie zebrało się aż tylu ulubieńców, jednak mam nadzieję że mimo to post Wam się spodobał.
Miłego dnia! ♥

5 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swieczka super :)
    Zapraszam do siebie
    http://sart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear!! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie jadłam Milkyway Magic stars :D Musze zjeść :D
    zapraszam do mnie http://jestemwikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajni ulubieńcy, muszę kiedy kupić te gwiazdki :D
    Zapraszam do obserwacji ♥
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥