środa, 12 marca 2014

Bądź sobą! ♥

Hej Kochani! ;*
Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo kiepsko się czułam. Rano obudziłam się z okropnym bólem gardła i głowy, eh. Mam nadzieję, że wkrótce poczuje się lepiej. 

***
Przechodząc do tematu posta, chcę dziś poruszyć bardzo ważny temat. Z góry przepraszam, jeśli post będzie napisany chaotycznie lub nie zbyt przemyślanie. Będę pisała z serca, to co myślę. Myślę, że tak jest lepiej niż idealnie ułożone zdania lecz bez większego sensu, napisane sztywno i bez przekazu. Tak więc usiądźcie wygodnie i zapraszam do czytania :)
W dzisiejszych czasach oryginalność jest bardzo ważna. Ludzie wzorują się na innych, na obecnej modzie, tym samym stają się kopią kogoś a oryginalność przepada. Większość młodych osób wygląda tak samo, jedni naśladują drugich. Często gdy widzimy jakąś ładnie ubrana osobę to chcemy wyglądać tak samo, by dobrze się prezentować, nie wyróżniać się z tłumu. I to są błędy. 
Boimy się pokazać innym siebie, być innym, wyróżniać się z tłumu. Tylko dlaczego? 
Nie powinno nas obchodzić zdanie innych. Jeśli kochasz sukienki, a nie ubierasz ich tylko dlatego że wszyscy w twoim otoczeniu noszą spodnie to zastanów się dobrze. Powinnaś podobać się innym, czy sobie? Ta sukienka to tylko przykład, ale chodzi o to, że powinniśmy ubierać się według naszych upodobań a nie tego co teraz jest modne. Choć raz spróbuj ubrać się w to co chcesz, rusz wyobraźnią i pokaż innym, że to co inne nie znaczy gorsze! :) A może teraz odwrócą się role i to od ciebie będą kopiować. Wiele osób twierdzi, że kupowanie ubrań czy obuwia znanych marek jest zwykłym szpanem i kopiowaniem. Moim zdaniem jeśli komuś naprawdę podoba się jakiś produkt i nosi go z radością to jest to sposób wyrażenia siebie. Jednak jeśli chcesz coś zakupić tylko dlatego, że jest to teraz modne to nie widzę w tym żadnego sensu.
Jeśli chodzi o zachowanie to mam bardzo podobne zdanie. Bardzo często staramy się na siłę zachowywać jak inni, przez to dusimy w sobie nasze JA. Już jakiś czas temu doszłam do ważnego wniosku. Obserwując moich rówieśników stwierdziłam że nie chcę być taka jak oni. To prawda, jestem jak inne nastolatki ale równocześnie bardzo się różnie. Więc pokaż swoją wyjątkowość, nie wstydź się tego kim jesteś. Nie idź tam gdzie wszyscy, wybierz własną ścieżkę.

Tekst, który niesamowicie mnie zainspirował, mimo swojej prostoty:
 Bądź sobą, szukaj własnej drogi" 
Janusz Korczak 
       

Teraz kilka inspiracji:


Nadchodzi moment, gdy zdajesz sobie sprawę, że nie chcesz być, jak ludzie, którzy Cię otaczają.

Mam nadzieję, że jakoś dotrwaliście do końca. ;)

 Buziaki ♥

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że dotrwałam do końca, zawsze chętnie czytam Twoje posty ;*

    Mogę prosić o kilka klików w najnowszym poście?
    To dla mnie bardzo wazne. Odwdzięczę się ;*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥