poniedziałek, 3 marca 2014

Kiepski dzień, ale nie załamujemy się!

Hej! :)
Wczoraj cały dzień byłam u babci i wróciłam późno, więc nie ukazał się post.
Dzisiaj, jak widząc po temacie posta mam dosyć kiepski dzień. Załapałam kilka gorszych ocen i od rana jakoś kiepsko się czuję. Ostatnio często doskwierają mi bóle głowy. Mam nadzieję, że wkrótce mi przejdzie. :)
Mimo wszystko, trzeba zawsze iść dalej. Kieruje się tym tekstem, ponieważ moim zdaniem nie można załamać się przez małą drobnostkę i załamywać ręce. Trzeba iść dalej, życie nie stanie w miejscu.
Nawet jeśli jestem w kiepskim stanie lub nie mam całkowicie humoru to na mojej twarzy zawsze choć raz w ciągu dnia gości uśmiech. Mam wokół siebie osoby, które zawsze poprawią mi humor i to dla nich staram się mieć siłę na zwykły uśmiech. Wiem, że to moje marudzenie jest bez większego sensu ale chciałam się z Wami czymś podzielić.
Teraz kilka zdjęć z mojego życia, które są dla mnie ważne.







 

 


Praga, wakacje 2013

 Tak, uczęszczałam kiedyś do chóru Biedronki. Bardzo miło wspominam ten czas. :)

Jest to tylko mała cząstka zdjęć, nie chcę Was zanudzać :)

Pamiętajcie by w każdym dniu znaleźć pozytywny moment!
Jak minął Wam dzień?
Buziaki xxx

2 komentarze:

  1. Każdy gorszy dzień mija!
    Świetne foty!
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro będzie lepiej ! ;*
    Podoba mi się to zdjęcie na tej polanie :D
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥