czwartek, 6 lutego 2014

Ostatnio przeczytane książki

Hej Kochani ! :)
Dzisiaj spędziłam dzień leniuchując przed komputerem, bo było mi to potrzebne. Zdecydowanie drugi tydzień ferii muszę wykorzystać bardziej aktywnie ; )
Przechodząc do tematu posta, chcę Wam dziś krótko opowiedzieć o książkach, które ostatnio przeczytałam.



BEZ MOJEJ ZGODY

Annie nic nie dolega, a mimo to żyje tak, jakby była obłożnie chora. W wieku trzynastu lat ma już za sobą niejedną operację, wielokrotnie oddawała krew, żeby utrzymać przy życiu swoją starszą siostrę Kate, która we wczesnym dzieciństwie zapadła na białaczkę. Annie została poczęta w sztuczny sposób, tak aby jej tkanki wykazywały pełną zgodność z tkankami siostry. Aż do tej pory akceptowała tę życiową rolę. Teraz Annie, wzorem większości nastolatków, zadaje sobie pytania dotyczące tego, kim jest naprawdę. Różnica pomiędzy nią a większością nastolatków polega na tym, że przez całe życie postrzegano ją wyłącznie przez pryzmat siostry i tego, co dla niej robi. Annie dojrzewa do podjęcia decyzji, która dla wielu osób byłaby nie do pomyślenia, decyzji, która podzieli jej rodzinę, a dla ukochanej siostry będzie wyrokiem śmierci.

Jeśli oglądaliście film "Bez mojej zgody", to koniecznie musicie przeczytać książkę. Jest niesamowita i jestem w szoku, że w filmie pominięto tak wiele wątków i  szczegółów. Najbardziej zaskoczyło mnie zakończenie książki, totalnie mnie zmiażdżyło. Uważam, że książka jest godna uwagi i gorąco Wam ją polecam.

LOOK


Ted nie jest może klasyczną pięknością, ale ma w sobie to coś, co sprawia, że pewnego dnia zostaje zaproszona na próbne zdjęcia do jednej z najlepszych w Londynie agencji modelek. Kiedy świat zawodowego modelingu staje przed nią otworem, Ted musi zmierzyć się z nie lada wyzwaniem... Czy blichtr i rywalizacja okażą się ważniejsze niż wsparcie chorej na raka siostry i rodzące się uczucie do przystojnego Nicka? 

Moim zdaniem książka jest godna polecenia. Bawi, uczy, zaskakuje, wzrusza :) Zdecydowanie przypadła mi do gustu i pewnie będę do niej powracać.

WODA DLA SŁONI

Porywająca opowieść o niezwykłej miłości i wielkiej przygodzie, która na zawsze odmieniła życie wszystkich bohaterów. Jacob Jankowski to żywiołowy student weterynarii, jego świat przewartościowuje wiadomość o śmierci rodziców. Pod wpływem impulsu rzuca studia i przyłącza się do wędrownego cyrku, który staje się dla niego zarówno zbawieniem, jak i piekłem na ziemi. Z determinacją próbuje odnaleźć się w tym pełnym skrajnych emocji świecie, sytuację komplikuje jednak uczucie do pięknej Marleny, żony charyzmatycznego tresera Augusta.

Piękna i porywająca opowieść. Sięgając po tą książkę nawet nie przypuszczałam, że tak bardzo mi się spodoba."Woda dla słoni" jest bardzo znaną powieścią, lecz jeśli jeszcze jej nie czytaliście to gorąco Wam polecam.


Teraz jestem w trakcie czytania kolejnych książek, więc wkrótce powinnam coś o nich napisać.
Teraz lecę na maraton Harry'ego Pottera z bratem i siostrą :)
Jeśli spodobał Wam się post to zostawcie po sobie ślad. To bardzo motywuje! :)
Miłego wieczoru

7 komentarzy:

  1. Look - może przeczytam. Zapowiada się bardzo interesująco. Lubię takie historię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeezu boski blog <3 Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o muszę koniecznie przeczytać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wodę dla słoni mam film, ale jakoś nigdy nie mam okazji go obejrzeć :|
    Ale powiem szczerze, że książka "Bez mojej zgody" bardzo mnie zaciekawiła ... może w najbliższym czasie po nią sięgnę :)

    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥