wtorek, 25 lutego 2014

Liebster Blog Award 2

Hej kochani! ;*
Po raz drugi zostałam nominowana do Libster Blog Award, tym razem przez  http://diaresonacrazytrain.blogspot.com/ . To dla mnie wyróżnienie, bo prowadzę bloga od niedawna i każdy pozytywny znak w moim kierunku bardzo mnie cieszy i motywuje! :)


Krótkie wprowadzenie
 Nominacja do L.B.A jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania i moje odpowiedzi

Czemu założyłaś bloga?
Od dawna czytałam różne blogi i podobało mi się opisywanie swoich uczuć, przeżyć. Kiedyś prowadziłam kilka blogów, ale przerywałam po jakimś czasie ich pisanie, teraz chciałam spróbować jeszcze raz ale już poważnie i sumiennie. Nie żałuję tej decyzji, mimo że była w pewien sposób zwykłym kaprysem.

Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak :)

Co robisz w wolnym czasie?
Śpiewam, spotykam się ze znajomymi, czytam, oglądam filmy, piszę posty na bloga :)

Ostatnia piosenka, której słuchałaś to...?
John Lennon- Imagine
  
Co nazwałabyś sukcesem?
Cel osiągnięty przez ludzi ciężką pracą.

Co ostatnio czytałaś?
Lekturę szkolną, Ernest Hemingway 'Stary człowiek i morze'.

Czy masz jakiegoś zwierzaka? Jak się nazywa?
Mam rybki i świnkę morską Leona.

Czy chciałabyś kiedykolwiek mieć tatuaż?
Myślę, że tak ;)

Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Innego człowieka, prowiant i race. 

Co byś zrobiła, gdyby jutro był koniec świata?
Zrobiłabym to na co zwykle nie mam odwagi. Spędziłabym ten dzień z najbliższymi.
 Pytania do Was
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jaki film ostatnio widziałaś?
3. Jakie jest Twoje motto życiowe?
4. Wolisz oglądać vlogi czy czytać blogi?
5. Co masz teraz na sobie?
6. Masz swoją ulubioną piosenkę?
7. Z jakiego przedmiotu idzie Ci najlepiej w szkole?
8.  Twoja ulubiona pora roku?
9. Wolisz pisać notki tematyczne czy o Twoim dniu?
10. Jakiego kraju nie chciałabyś odwiedzić?
11. Jakie zwierzę chciałabyś posiadać w przyszłości?

Powinnam nominować teraz 11 osób, które odpowiedzą na moje pytania. Zrobię inaczej- wszyscy czytelnicy którzy chcą byc nominowani mogą zrobic ten post u siebie. 
Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko i przyłączycie się do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥