niedziela, 23 lutego 2014

Miła niedziela :)

Hej kochani!
Miałam dziś bardzo zakręcony dzień! Dużo się działo, ale lubię takie dni. Weekend zleciał zdecydowanie za szybko, przydałby się jeszcze jakiś dzień między sobotą a niedzielą ;/ 
Właśnie skończyłam oglądać twitcam z Tini Stoessel. ♥ Był to mój pierwszy twitcam i już nie mogę się doczekać następnego. :)
Dzisiaj próbowałam usmażyc moje pierwsze amerykańskie pancakes. Nie wyszły tak jak chciałam, ale były pyszne! Skorzystałam z przepisu Sary. :) 

niestety nie posiadam lepszego zdjęcia.

Czeka mnie jeszcze dzisiaj czytanie lektury i zamierzam się szybciej położyc co  w moim przypadku jest raczej nie możliwe. 
Jak minął Wam dzień? ;*

+ Przepraszam za tak chaotycznego posta, postaram się przyjść jutro z czymś ciekawszym! :)

4 komentarze:

  1. Mnie też nigdy te naleśniki nie chciały wyjść :) nominuję cię do LBA - szczegóły u mnie (co ja robię ze swoim życiem :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne jak wyglądają, tylko czy nam smakują! :)
      Dziękuję za nominacje :3

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog *.*
    Obserwuje i liczę na rewanż <3
    http://aaleexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥