czwartek, 27 lutego 2014

Męczący czwartek + film 'Milioner z ulicy'

Hej kochani! ♥
Przepraszam, że wczoraj nie ukazał się post, ale miałam masę nauki i zasnęłam przy zeszytach. Ostatnio jestem bardzo zmęczona i kiepsko się czuję. Mam nadzieję, że wkrótce mi to minie. :)
Dzisiaj miałam bardzo męczący dzień bo przypadły mi sprawdziany, pytanie i zaliczenie. Jutro idę do szkoły tylko na 3 lekcje i zaliczam jedną kartkówkę, także wreszcie sobie odpocznę. Dzisiaj  rozdawali nam w szkole pączki, co umiliło lekcje. Ale dość już o szkole ;)
Ostatnio leciał w telewizji cudowny film.  Słyszałam o nim kilka razy, ale nigdy nie miałam okazji go zobaczyć, więc chętnie się do niego zabrałam. :)

Krótki opis filmu:

Jamal, mieszkaniec slumsów Bombaju, w wieku 18 lat bierze udział w hinduskiej wersji "Milionerów". Od finałowej wygranej dzieli go ostatnie pytanie, jednak zanim zdąży na nie odpowiedzieć, aresztuje go policja. Funkcjonariusze chcą się dowiedzieć jak chłopak może wiedzieć tak dużo. Jamal opowiada prawdziwą historię dzieciństwa, przemocy i miłości swojego życia. To ulica była jego szkołą. Szkołą przetrwania...





Zwiastun


Film niesamowicie mi się spodobał. Każda odpowiedź Jamala w 'Milionerach' wiąże się z niezwykłą historią z dzieciństwa. Do tego muzyka w filmie umila oglądanie. :) 
Wszystkim gorąco polecam ten film! 
Ile zjedliście dziś pączków? :)
Oglądaliście kiedyś ten film? ♥

12 komentarzy:

  1. Kocham ten film <3
    W pewnych momentach śmieszy, czasami przeraża, ale jest to świetnie opowiedziana historia ;)

    Zapraszam do mnie : gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zjadłam z 4 :)
    Filmu nie widziałam, ale chyba się skuszę.
    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłam 5 pączków :3 Filmu nie oglądałam ,ale wygląda na fajny.
    Pozdrawiam :)
    http://smerfetkaniebieska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny <3 Haha, wszędzie to powtarzam xd
      Również pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale wiele o nim słyszałam :) Może obejrzę. A pączków nigdy za wiele! :D
    Zapraszam http://akademia-zagubionych-dusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. CIEKAWY BLOG, CO POWIESZ NA WSPÓLNĄ OBSERWACJĘ?

    http://czillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dobrze Ci pójdą te sprawdziany i kartkówki. :) Ja mam ferie, ale w poniedziałek znowu do szkoły. :(
    Nie oglądałam tego filmu, ale chyba go obejrzę. ;)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog. Fajny post.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie. Męski blog o modzie, projektowaniu i lifestyl'u.
    Obserwacja za obserwacje. Zaobserwuj, zobaczę i zrobię to samo...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥