wtorek, 18 lutego 2014

Black&white

Cześć!
Dzisiaj miałam zwyczajny i dosyć nudny dzień. Obudziłam się bardzo niewyspana i cały czas w szkole marzyłam tylko by położyć się już w ciepłym łóżeczku. Niestety pogoda się pogorszyła i było dużo chłodniej i ponuro niż wczoraj. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej! :)
Jak na razie mam trochę luzy w szkole, ale od jutra zaczynają się sprawdziany i kartkówki, więc muszę wziąć się do pracy.
Nawiązując do tematu posta, chcę Wam pokazać moje 3 zdjęcia, które są zrobione efektem piaskowym, w czarno-białym kolorze. Bardzo lubię tego typu zdjęcia. :)




Ostatnio znalazłam jedną bajkę, które oglądałam za czasów przedszkolnych- Kod lyoko. Sama się sobie dziwię, że tak mi się spodobała i często lubię ją obejrzeć, gdy mam wolną chwilę. Czasem miło sobie powspominać. :) Oglądaliście kiedyś tą bajkę?

Mam nadzieję, że miło minął Wam dzień! ;*

4 komentarze:

  1. ja zaczęłam ferie więc o szkole nie myślę :D
    śliczne zdjęcia :) może zgodzisz się na wspólna obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ferii :)
      Dziękuje i również pozdrawiam :))

      Usuń
  2. śliczna! *-*
    obserwujemy? :) jak tak to zaobserwuj i napisz mi w komentarzu ;)

    http://fascination69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Ładna jesteś.

    http://weronika-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥