niedziela, 16 lutego 2014

Back to school

Hej! ♥

Niestety moje ferie już się skończyły. Nie wiem kiedy to zleciało. A teraz rozpoczyna się drugi semestr pełen nauki i nowych doświadczeń. Jednym z moich postanowień noworocznych jest polepszenie wyników w nauce i mam nadzieję, że osiągnę cel. :) Mimo, że teraz będę bardzo zajęta nauką, na pewno postaram się dodawać posty codziennie lub co drugi dzień.Tym, którzy teraz wraz ze mną zaczynają szkołę życzę pomyślnego semestru ;)
Postanowiłam dziś zaprojektować sobie mój plan lekcji. Nie jest to duże osiągniecie, ale bardzo mi się podoba mimo sporych niedociągnięć.

Po wydrukowaniu kolor tła jest dużo jaśniejszy, co lepiej wygląda.

Przy tworzeniu planu, korzystałam z tej strony.

Dzisiaj mam zamiar jeszcze trochę poleniuchować. Obejrzę film z siostrą i poczytam książkę.
Mam nadzieję, że milo spędziliście weekend! :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post i fajny blog :)
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się u mnie spodoba :) Zachęcam do ZAOBSERWOWANIA :)
    Na pewno się odwdzięczę :) <3
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdziesz czas na kontynuowanie bloga, pomimo zakończonych ferii; ja również zaczynam ciężki semestr ;( ale się nie załamuję i to jest najważniejsze. Zapraszam serdecznie: siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten plan lekcji ^^

    http://xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥