sobota, 15 lutego 2014

Lovely cats

Hej!
Mój dzisiejszy dzień nie należy do najlepszych, przez kilka nieprzyjemnych sytuacji. Na szczęście pod koniec dnia poprawił mi się humor. Niedawno wróciłam od cioci, a teraz odwiedziła mnie kuzynka z mężem. Miło tak spędzać czas w gronie rodziny. :) Będąc u cioci uczyłam się pleść koszyki ^^ Nie oszukujmy się, to zdecydowanie nie jest moja mocna strona, haha.
 Kociaki mojej cioci bardzo urosły od ostatniego razu kiedy je widziałam. Przesiedziałam z nimi pół dnia, bo widocznie miło im się leżało na moich kolanach a ja nie miałam serca przerywać im drzemkę. Chyba jeszcze nie wspominałam jak bardzo lubię koty, zawsze uważałam że są niesamowite. :)

Zdjęcie z dziś. Niestety jakość jest tragiczna ;/

Mam nadzieję, że miło spędziliście dzień.
Miłego wieczoru! ;*

7 komentarzy:

  1. Ja wolę psy i mam 2 ;>
    Fajnie piszesz ;>

    http://xyma-xymaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham koty <33
    poklikasz w banner choies? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jest robienie koszyków, szczególnie z wikliny, sama tak kiedyś dorabiałam wakacje, choć muszę przyznać, trzeba mieć do tego ogromnie dużą cierpliwość. Oczywiście dołączam się i zapraszam do mnie: siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :D
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥