sobota, 8 lutego 2014

Miły dzień :)

Cześć wszystkim!
Dzisiaj, jak w każdą sobotę sporo czasu poświęciłam na sprzątanie. Udało mi się w końcu ogarnąć szafę i szuflady, za co zabierałam się od dłuższego czasu. :) Potem poszłam spotkać się z Magdą. Długo się nie widziałyśmy, więc bardzo się cieszę ze wspólnego spaceru.♥ Nawet mała chwilka w gronie przyjaciół potrafi momentalnie wprawić mnie w dobry nastrój. ; ) Zabrałam ze sobą moją cyfrówkę, bo łatwo mi zmieścić ją w kieszeni od kurtki, lecz i tak udało mi się zrobić tylko kilka zdjęć. 




Dzisiaj zdecydowałam się na pewną zmianę- skróciłam włosy. Bardzo było mi ich szkoda, ale to było konieczne. Po robieniu ombre, końcówki włosów bardzo się zniszczyły i wypadały mi włosy. Mam nadzieję, że szybko poprawi się ich kondycja.  : )

Teraz pewnie obejrzę sobie jakiś film, albo przeczytam książkę. Jedno jest pewne- będzie mi towarzyszyć gorąca czekolada lub herbatka :D

Jak mija Wam weekend? :)

12 komentarzy:

  1. też sprzątałam dzisiaj w pokoju :/ generalne porządki :/ teraz siedzę na blogu i piszę posty a zaraz włączę jakiś film :) http://life-by-lilyy.blogspot.com zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Będę tutaj częściej zaglądać. Dodałam do obserwowanych. Pozdrawiam i zapraszam www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień minął mi bardzo szybko. Był nieco podobny do wczorajszego, ponieważ jestem chora :(
    A tak po za tym ładnie wyszłyście na zdjęciach. Ciekawy post oraz ładny wygląd bloga. Obserwuję.


    Pozdrawiam xx
    closer-to-the-edge-death-and-life.blogspot.com

    P.S Rozdział 25 za jakieś 15 minut.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje : 3
    Również pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;)!
    Zaobserwujesz?
    http://we-explore-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też sprzątałam wczoraj w pokoju. Fajnie, że miałaś udany dzień :)

    Obserwuję, bardzo mi się tutaj podoba i na pewno będę zaglądała :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    ♥ BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia. Ja też musiałam skrócić ostatnio włosy. Nie bój się na pewno odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy mają tą zaletę, że odrastają :D
    Ja swoje aktualnie zapuszczam, niestety przez to że mam kręcone włosy efektów za bardzo nie widać :/
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście udany dzień miałaś. Przeglądając twoje wcześniejsze posty, zauważyłam że tez jesteś Tinista :D
    A twoje włosy na pewno się szybko zregenerują, szczególnie, gdy sporo ich obcięłaś. Ja np. dalej zapuszczam :)

    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tinistas <3
      Nie obcięłam ich aż tak dużo, ale i tak dla mnie jest to strata ;/

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥