piątek, 21 lutego 2014

Nareszcie weekend!

Hej Wszystkim!♥
Mimo, że spędziłam w szkole dopiero tydzień po feriach to już mam totalnie dość. Ten tydzień był wyczerpujący, więc weekend mam zamiar spędzić na leniuchowaniu. 
Mój plan lekcji na piątek jest świetny- mam zajęcia na 8.50 i kończę o 11.35. Jak zobaczyłam plan to nie mogłam uwierzyć. :) Niestety reszta dni jest męcząca i mamy okropnie ułożone plany zajęć. 
Teraz oglądam film z rodzinką, a później poczytam książkę. Nareszcie wieczór bez nauki!

jakieś stare, wygrzebane z folderów

Słyszeliście, że jutro ma być koniec świata? Tak więc czeka nas ciekawa sobota, nie ma co. :)
Udanego weekendu! ;*

3 komentarze:

  1. Jutro koniec świata ? xd To faktycznie ciekawie :D
    http://friendssblogo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sobota, taki piękny dzień i koniec świata? No nie uwierzę :):)

    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj koniec świata? o.O ciekawe...
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥