czwartek, 6 lutego 2014

Pierwszy wpis + TAG: 10 faktów o mnie ♥

Hi! 

Założenie tego bloga było dość spontaniczną decyzją, chociaż myślałam o tym od dawna. Wcześniej prowadziłam już kilka blogów, ale żaden nie przetrwał próby czasu. Teraz mam zamiar sumiennie i  z sercem pracować nad każdym postem. Mam nadzieję, że Wam się tu spodoba! :)
Dodaje ten post dopiero teraz, ponieważ chciałam poczekać na wykończenie wyglądu bloga. Design i nagłówek wykonała Natalia za co Jej z całeego serca dziękuje <3
                      
 ♥   ♥   ♥

Na początek, żebyście lepiej mnie poznali postanowiłam zrobić TAG: 10 faktów o mnie. 

1. Moją wielką pasją jest muzyka
Nie wyobrażam sobie mojego życia bez muzyki i śpiewu. Właśnie to ZAWSZE poprawia m humor i daje motywacje. Śpiewając zapominam o wszystkich problemach, jestem tylko ja i muzyka. 

2. Jestem strasznie niecierpliwą i wrażliwą osobą
Gdy podejmuję się jakiejś pracy wymagającej cierpliwości, to po upływie 3 minut potrafię być wyprowadzona z równowagi, haha. 
Uwielbiam oglądać dramaty, ale nie mogę usiąść do ich oglądania bez zapasu chusteczek. Potrafię bardzo długo przeżywać jakąś tragedię przedstawioną w filmie lub w książce i nie umiem przejść obojętnie obok krzywdy innego człowieka.

3. Bardzo się stresuję, przed wieloma sytuacjami.
Nie wiem dlaczego, ale przed sprawdzianem, wyjazdem na kolonie z nieznanymi osobami, nową szkołą czy nawet wyjściem do ludzi często bardzo się stresuje.

4. Zmieniłam moje podejście do życia
Jeszcze całkiem niedawno byłam dziewczyną zamkniętą w sobie, ciągle płaczącą, raniącą się i bliskich. Teraz staram się patrzeć pozytywnie na świat i nie załamywać się przez małe drobnostki. Każdego dnia staram się zmieniać na lepsze : )


5. Prawie całe dzieciństwo spędziłam w szpitalach
Gdy byłam mała, bardzo często chorowałam i jeździłam od szpitala, do szpitala. Oprócz bólu, zastrzyków, badań i strachu pamiętam również szpitalne przyjaźnie, wieczorne wymykanie się z pokoi, zabawy, przedstawienia i szpitalną świetlice, w której tak wiele się nauczyłam. :)

6. Jestem TINISTAS, SELENATOR, POTTERHEAD i TRIBUTE


7. Uwielbiam secondhandy
Więc będę tu pokazywała moje second handowe zdobycze :)

8. Uwielbiam wszystko co związane z Londynem, Paryżem, Włochami i Ameryką <3
I mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić te magiczne miejsca :3

9. Jednym z moich marzeń jest perfekcyjne opanowanie angielskiego

10. Nienawidzę grać w piłkę nożną.
Po prostu ten sport nie jest dla mnie. Nigdy nie czułam się dobrze uganiając za piłką i to pewnie się już nie zmieni ;)


Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca :D 
Dobranoc :)

13 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz ♥