poniedziałek, 17 lutego 2014

sweets

Hej! ♥
Pierwszy dzień w szkole po feriach minął mi całkiem dobrze. Od rana było bardzo słonecznie, więc to tylko poprawiło mi humor i sprawiło, że milej się siedziało w klasie. Mam nadzieję, że dobra pogoda się utrzyma. :)
Nawiązując do słodyczy, chcę Wam pokazać co ostatnio zjadam w ogromnych ilościach. Nie jest tego dużo, ale są to moi ostatni ulubieńcy.

 Gumy i pastylki orbit zawsze staram się mieć przy sobie czy to w torebce, czy w plecaku. Zdecydowanie są moimi ulubieńcami. ;)

Zawsze po walentynkach zjadam dużo  serduszkowych lizaków. Ubóstwiam je! :)

Jutro nareszcie mam areobik. Podczas ferii bardzo mi brakowało ćwiczeń i tej atmosfery panującej na każdych zajęciach.

Jak minął Wam dzień? 
Buziaki ;*
 


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz ^^ Nie martw się każdy przechodzi brak weny ;)

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aerobik jest super, życzę wytrwałości na ćwiczeniach :) siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też jest bardzo ładna pogoda ^^
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥