środa, 12 lutego 2014

New York Chic de Mary-Kate & Ashley

Hej! :)
Dzisiaj ruszyłam się z domu i poszłam na spotkanie z Magdą. Jak zwykle kochana poprawiła mi humor. :)
Nie wiem kiedy te ferie zleciały. Co prawda zostało nam jeszcze kilka dni, ale ja już czuję nadciągający powrót do szkoły. ;/
Wczoraj trafiłam na próbkę perfum, które leżały gdzieś na dnie szafki a teraz zakochałam się w ich zapachu!
Mowa tu o New York Chic de Mary-Kate & Ashley Eau de Toilette Vaporisateur 


Perfumy mają piękny zapach. Słodki, lecz nie drażniący, subtelny i trwały. Nie mogę za dużo o nim powiedzieć, bo mam tylko małą próbkę i nie używałam jej za wiele razy. 
Zastanawiam się nad zamówieniem tych perfum, lecz nie jestem pewna.
Mieliście kiedyś z nimi do czynienia? :)
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku

3 komentarze:

  1. To prawda, one ślicznie pachną ;)
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie : http://friendssblogo.blogspot.com/2014/02/konkurs.html ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥