czwartek, 20 lutego 2014

TAG: Wolałabyś ♥

Hej kochani!
Bardzo Was przepraszam, że wczoraj nie pojawiła się notka ale miałam mnóstwo nauki i zero wolnego czasu. Dzisiaj również czeka mnie wieczór z książkami, ale postanowiłam, że muszę tu wpaść. Minął niecały tydzień od powrotu do szkoły po feriach a ja już mam dość i marze o wolnym.
Trzeba się wziąć za naukę i iść dalej mimo wszystko! :)

♥♥♥

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
Muszę przyznac, że bez kremu BB i korektora nigdzie się nie ruszam. Więc wybieram tę pierwszą opcję.

2. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Zły kolor ;>

3. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
Twitter'a. Uwielbiam oglądac filmiki na youtube, a moją ulubioną vloggerką jest ssarusska :)

4. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
Zdecydowanie pędzli. Praktycznie w ogóle ich nie używam.

5. Czy wolałabyś wyjść w tlustych włosach czy z mokrymi pachami?
Jeżeli już bym musiała to raczej to drugie.

 6. Wolisz uzywac szminke czy blyszczyk?
Szminkę :)

7. Wolisz YouTube czy Twitter'a?
You Tube :)

8.  Wolałabyś mieć połamane tipsy czy obgryzione i poodpryskiwane paznokcie?
Połamane tipsy.

9.Czy wolałabys pokazać się na plaży z niewydepilowanymi nogami czy niewydepilowanymi pachami?
Nogami.

10.  Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?
Szeptać :)

zdjęcie jeszcze wakacyjne

Jeśli spodobał Wam się tag, to możecie go zrobić także u siebie. :) Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi.
Miłego wieczoru! ;*

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag! I fajnie odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No szczerze mówiąc, to sama nie wiem, co bym odpowiedziała na pytania dotyczące potu i depilacji hehe ;) A tak poza tym, to fajny pomysł na posta :)

    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam jak na to odpowiedzieć xd :)

      Usuń
  3. Fajny tag :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥