niedziela, 25 maja 2014

Leniwy weekend

Hej! :) 
Od ostatniej notki praktycznie wcale nie siedziałam przy laptopie. Miałam na głowie mnóstwo spraw i całkowity brak weny. Co prawda wena jeszcze całkowicie nie powróciła, ale nie chcę przez kolejne dni zaniedbywać bloga.
Miałam bardzo leniwy weekend. Cały czas poświęciłam na naukę i odpoczynek, a w Piątek moja mama miała urodziny. Nie mogę uwierzyć, że już końcówka maja, czas tak szybko leci! Jeszcze chwila i rozpoczynamy wakacje :D







Ostatnio na dworze są wielkie upały, aż nie idzie wytrzymać. Wiem, że pewnie zbytnio narzekam, ale wolałabym żeby choć trochę się ochłodziło. ;/
Wczoraj nagrałam pierwszy filmik na bloga. To dość odważny krok z mojej strony gdyż mam wadę wymowy i wstydzę się nagrywać jakikolwiek materiał głosowy.  Dajcie znak czy chcecie zobaczyć ten filmik mimo wszystko ;)
Miłego wieczoru xx

4 komentarze:

  1. Chcę filmik :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Mam prośbę czy możesz kliknąć w link o nazwie pod ostatnią notką http://daquerre.blogspot.com/2014/05/odpowiedz-na-kolejny-tag.html lub w banerek Sheinside?Będę bardzo wdzięczna.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i cudowny wygląd bloga :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami she inside? W zamian napisz jak mogę się odwdzięczyć w komentarzu lub wiadomości :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥