wtorek, 3 czerwca 2014

Ulubieńcy maja :)

Hej Kochani!
Nie było mnie tu trochę, niestety ostatnio kompletnie nie mam czasu by usiąść do laptopa. Jeszcze trochę potrwa ten czas wystawiania ocen i szybkiego poprawiania/zaliczania testów, ale na szczęście nie zostało mi tego dużo. Mam nadzieję, że już niebawem posty wrócą do normy. Tymczasem proszę o cierpliwość :)

♥♥♥

Tak więc, jak co miesiąc przychodzę z ulubieńcami. Zapraszam do czytania! 

1. Garnier Fructis Goodbye Damage


Ten szampon naprawdę poprawił kondycję moich włosów i je wzmocnił. Sprawia, że są błyszczące i miłe w dotyku. Do tego pięknie, owocowo pachnie.

2. Dr Grehen krem cytrynowy do rąk
Mam przesuszającą się skórę dłoni i potrzebuje częstego nawilżania rąk. Ten krem sprawdza się świetnie. Choć mam go od niedawna to mogę z czystym sumieniem Wam polecić. D Do tego cena jest bardzo przystępna. ;)

3. Podkład Rimmel STAY MATTE


Myślę, że znacie ten podkład bo przez pewien czas było o nim głośno. Ja trafiłam na niego przez przypadek- podkradłam trochę mamie ;) Muszę przyznać, że to najlepszy podkład z jakim miałam do czynienia. Mimo, że staram się nie używać ciężkim kosmetyków na moją twarz, gdy tego nie potrzebuje to wiele razy go stosowałam. Polecam gorąco!


4. Herbatki Arizona



Myślę, że znacie te herbatki :) Ja miałam okazję posmakować te dwie przedstawione na zdjęciach wyżej. Uwielbiam je, a szczególnie zasmakowała mi ta druga. Obie urzekają uroczym wyglądem. Mam nadzieję, że mieliście okazję posmakować te herbatki, a jeśli nie to biegnijcie jak najszybciej do sklepu ;)


5. Batoniki 
To zdecydowanie moje ulubione batoniki. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji spróbować to znajdziecie je np. w Żabce.

6. Piosenki

Z racji tego, że na początku maja miała miejsce Eurowizja 2014 znajdują tu się świetne piosenki które dzięki niej poznałam. Te trzy piosenki towarzyszyły mi przez cały maj! :)


 



 

 A także te dwa klasyki



 ♥♥♥

Nie zebrało się tak wielu ulubieńców, przeważa muzyka. Mam nadzieję, że mimo wszystko post Wam się spodobał. :)
Buziaki xx

3 komentarze:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są właśnie różne opinie co do "Stay Mate", ale może rzeczywiście sobie kupię :> fajni ulubieńcy!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon i też uważam że jest fajny :D A milkyway uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥