czwartek, 12 czerwca 2014

Zabiegana

Hej Kochani! Nie mogę uwierzyć, że już kończy się kolejny tydzień czerwca. Ostatnio mam wiele na głowie i nie mogę się zmobilizować, żeby usiąść przed laptopem.Jestem strasznie zabiegana i cały czas coś się dzieje. Na szczęście coraz bliżej wakacje! :) Jak wiecie, w ostatnią sobotę byłam na Lednicy. Muszę przyznać, że bawiłam się świetnie, szczególnie chodząc z tabliczką free hugs. Wspaniale było spotkać tyle sympatycznych i przemiłych osób! :)

Niestety posiadam tylko takie, kiepskiej jakości zdjęcie. 

Dzisiaj jestem zajęta pewną sprawą, która pochłania wiele czasu. Natomiast jutro wybieram się na urodziny przyjaciółki. :)

W najbliższych dniach powinien się pojawić post DIY.

Buziaki xx

5 komentarzy:

  1. Czekam na post DIY :> miłej zabawy na urodzinach!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie się przytulali? :> Też zawsze chciałam tak zrobić ale nie potrafię się przełamać. Bardzo się cieszę ,że dobrze się bawiłaś. Pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku się wstydziłam, ale potem świetnie się bawiłam :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Też byłam w Lednicy, strasznie mi się podobało!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥