piątek, 6 czerwca 2014

plany na weekend

Cześć! Nareszcie weekend :) Ten tydzień był dosyć intensywny. Mam już wystawione większość ocen, czeka mnie jeszcze zrobienie wystawy ze zdjęć na zajęcia artystyczne i będzie spokój.
Dzisiejszy dzień spędziłam z przyjaciółkami, uwielbiam takie spontaniczne wyjścia pełne śmiechu i wolności. ;) Jutro wybieram się na Lednicę, razem z moją przyjaciółką. Nie jestem jeszcze do końca przekonana do tego wyjazdu, ale powoli udziela mi się optymizm Magdy. Z powodu wyjazdu dziś wybrałyśmy się na małe zakupy- jedzeniowe. 


Czeka mnie jeszcze pakowanie i jutro wyjazd o 5.00. Ciekawe jak wstanę ;) Mam nadzieję, że będzie w porządku.
Byliście kiedyś na Lednicy?
Co u Was słychać? :)

7 komentarzy:

  1. nigdy tam nie byłam o.o

    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu w najnowszym poście? To dla mnie baaardzo ważne . Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam tam nigdy, ode mnie ze szkoły też jadą.
    Nawet z mojej klasy kilka osob jednak ja nie chciałam. :)
    werr-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam :< wyjazd o 5:00??! Ja bym chyba nie wstała! xD
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocieszę Cię, ja ostatnio musiałam wstać o trzeciej, żeby pojechać na rozmowę wstępną do szkoły filmowej, więc uwierz mi ta piąta to wcale nie tak źle. Chętnie bym zobaczyła tą wystawę, powodzenia w przygotowywaniu :)
    Zakupy żywnościowe, wydają się być udane... może cię to zdziwić, ale nie jem takich rzeczy, uzależniona jestem jedynie od kofeiny... ajć ;)

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, podziwiam Cię! :)
      Dziękuje, wystawa wyszła całkiem dobrze :)
      jasne, również pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥