sobota, 3 maja 2014

Weekend majowy

Hej! :)
Weekend majowy mija bardzo szybko, ale zostawia miłe wspomnienia. Uwielbiam gdy mam czas dla siebie i nie muszę martwić się nauką. Już nie mogę doczekać się wakacji!
W czwartek wybrałam się z rodzinką do Fojutowa a wieczorem wstąpiliśmy na pizzę. Dzisiaj za to pojechaliśmy do mojej rodziny m.in na grilla. 
Kilka zdjęć z ostatnich dni (Uwaga! jest ich ogrom :D)












Jutro wybieram się do przyjaciółki, żeby razem z koleżankami przygotować prezentację z historii, a tymczasem lecę coś obejrzeć z siostrą. 
Jak mija wam weekend majowy? ;*

8 komentarzy:

  1. u nas grill w mojówke to już tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grill w majówkę to tradycja :))

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w weekend majowy cały czas w domu xd Bardzo ładne zdjęcia ! :)

    -------> KLIK <-------

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia<3
    Zapraszam do mnie obs za obs?mylifeisfashionxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety pogoda w tą majówkę nie dopisuje ;/
    Może wspólna obserwacja?
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i fajnie, że się świetnie bawiłaś :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę na rewanż :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! ;)

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Ja majówkę spędziłam w domu :P Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥