poniedziałek, 12 maja 2014

TAG: 15 dziwnych pytań

Cześć! Jak mija Wam dzień? Mi bardzo pozytywnie, mimo że trochę kiepsko się czuję. Udało ki się dziś zdobyć produkt, na który baardzo długo polowałam. Mowa tu o herbatce Arizona

Myślę, że pojawi się w ulubieńcach maja :)

Przechodząc do tematu posta, przyszłam dziś do Was z mniej znanym tagiem- 15 dziwnych pytań.
Mam nadzieję, że tag przypadnie Wam do gustu. :)

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
Moi rodzice zazwyczaj używają przezwisk: Domi, Domicela, Doma. A moja Ciocia czasem żartobliwie nazywa mnie Domino. :)

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Tak, jak chyba każdy. ;) Często gdy usłyszę jakieś słowo, to rysuje je palcem na nogach, ławce, wystukuje rytm który gram na werblach w szkole, nie dopijam herbat do końca i bawię się włosami. (trochę tego jest xd)

3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
Mam lęk wysokości, potwornie boję się pająków i ciemności. 

 4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
Mam wiele takich piosenek :)

 5. Co Cię najbardziej irytuje?
Irytuje mnie zachowanie niektórych osób, popisywanie się przed innymi i brak tolerancji.

6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
Przygryzam dolną wargę, bawię się dłońmi. 

7. Po której stronie łóżka śpisz?
Po lewej stronie ;)

 8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jakie się nazywał?
Gdy byłam malutka miałam swoją ulubioną maskotkę żabę- Kermita. :)

9. Jaki napój zazwyczaj zamawiasz w Starbuck's ? 
 Niestety w moim jakże małym mieście nie ma takich dobroci ;c

10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
Sama nie wiem ;>

11.  W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
Różnie to bywa xd.

12.  Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Nie sądze.

13.  Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Uwielbiam frytki, kurczakburgera z McDonalds, longera z KFC :)

14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
"Jeeeezu", "serio?!", "All you need is love". Jak widac moje słownictwo tutaj nie jest zbyt bogate ;).

15. W czym śpisz?
W piżamie :D

 
To byłoby na tyle.
Mam nadzieję, że nie zraziliście się do mnie przez odpowiedzi. :)
Buziaki xx

7 komentarzy:

  1. arizona :D
    kliknij mi w numerki pod zdjęciami jeśli możesz http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. arizonka<3 super tag, świetny pomysł na post :)
    też mam na przezwisko Doma, haha :)
    http://smokeweeedeveryday.blogspot.com/ --> jestem nowa, miło będzie jeśli zaobserwujesz, oczywiście z mojej strony możesz liczyć na to samo!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł na pst:) tez mam lęk wysokości^^
    może wzajemna obs? buziaki:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie zraziłam, ciekawe odpowiedzi. też nienawidzę pająków fuuuj. Nigdy nie piłam Arizony. ;<
    Mam do Ciebie prośbę, poklikałabyś w linki Sheinside? To dla mnie bardzo ważne. http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, też się boję pająków :<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten smak Arizony! Ech, też nigdy nie dopijam herbat do końca, zawsze musi zostać ten ostatni łyk xD
    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Bardzo fajnie piszesz, widać, że wkładasz w to serce.
    wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie pod tym postem: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Proszę, to dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥