czwartek, 8 maja 2014

Dzisiejszy dzień

Hej Kochani!
Troszkę mnie tu nie było, eh nie lubię jak muszę robić takie przerwy w blogowaniu. Mam nadzieję że u Was wszystko w porządku :)
Dzisiaj miałam bardzo pozytywny dzień, głównie dzięki koleżankom. W szkole ostatnio nauczyciele zajmują się głównie wystawianiem ocen proponowanych, więc nie jest tak źle. Nie mniej jednak pracy nie brakuję i bardzo zmęczyłam się tym tygodniem. Dobrze, że jutro idę do szkoły tylko na 3 godziny i weekend. ;)
Po szkole wybrałam się z tatą i siostrą na rowery. Ostatnio bardzo polubiłam takie wieczory ;) Przejechałam ok. 17 km i bardzo się zmęczyłam, z moja kondycją nie jest najlepiej. Swoje robią też moje słabe płuca, ale zdecydowanie przyda mi się praca nad kondycją. 
Wieczór zamierzam spędzić z książką lub filmem ;>
A teraz rozkoszuje się pięknym zapachem konwalii, które przyniosła moja mama :)





Przy okazji mam nadzieję, że wszystkim maturzystom dobrze poszły matury i życzę powodzenia w następnych :)
Jak minął Wam dzień? ;*

3 komentarze:

  1. Dużo przejechałaaś! Nie dałabym rady, ładne konwalie. ^^ Mam do Ciebie prośbę, poklikałabyś w linki Sheinside? To dla mnie bardzo ważne. http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post !
    obserwujemy ?Odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥