sobota, 12 kwietnia 2014

Książka "Złamane serca" + co u mnie?

Hej Kochani! ♥
Nareszcie weekend i mam trochę czasu dla siebie. Nie mogę się doczekać przerwy świątecznej, na szczęście już niewiele zostało. :) Wczorajszy dzień spędziłam z przyjaciółką, a dziś skupiłam się na sprzątaniu. Teraz oglądam z rodzinką Twoja twarz brzmi znajomo, tak jak zawsze w soboty.
 
♥♥♥
 
Na urodziny dostałam od przyjaciółki świetną książkę- Złamane serca, autorstwa Pameli Wells. Nie sądziłam, że książka tak bardzo mnie wciągnie i dołączy do grona ulubionych!
Krótki opis wydawcy:
Dziewczyny marzą o prawdziwej miłości i potrafią ją zdobyć! Cztery przyjaciółki Cztery historie miłosne Cztery złamane, porzucone i samotne serca i jeden skuteczny kodeks postępowania! Jak przetrwać rozstanie? Jak przekonać się o sile swojej osobowości? Pomogą przyjaciółki i kilka prostych reguł. 

Każda z dziewczyn wydała mi się bliska, zobaczyłam w nich cząstkę siebie i trudno było mi skończyć czytać. :) Książka mi pomogła i niesamowicie zmotywowała po prostu do życia. Nie jest to typowa banalna historyjka o miłości, niesie przesłanie i urzekła mnie swoją prostotą. Polecam gorąco wszystkim! 



Czytaliście kiedyś tą książkę? 
Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. Książka wydaje się być Fajna :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale zapewne po nią sięgne :)
    Obserwujemy? Ja już :)
    A może zaczniemy wspólpracę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę horrory i kryminały, ale może wypożyczę :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥