niedziela, 27 kwietnia 2014

Dzisiejszy dzień

Hej! Co u Was słychać? Jak mija weekend? :)  Nie mogę się pogodzić z myślą, że już jutro wracamy do szkoły. Czas zdecydowanie leci za szybko. Na szczęście idziemy tylko trzy dni i czeka nas weekend majowy na który mam już wiele planów. 
Dzisiaj spędzam dzień w domu, głównie poświęcając czas na czytanie lektury i załatwienie kilku spraw. Teraz oglądam film z rodzinką - Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa. Wieki nie oglądałam tego filmu, a w dzieciństwie go uwielbiałam. Miło sobie przypomnieć pewne sprawy. :)
Zostawiam Wam kilka zdjęć z kilku ostatnich spacerów i wracam do oglądania :)











Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tak chaotycznego posta.
Buziaki xx

4 komentarze:

  1. Masz sliczny mietowy sweterek ! <3
    milego ogladania :*

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie i zdjęcia boskie <3
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jak ja tego dawno nie oglądałam! Śliczne zdjęcia! *-*
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥