sobota, 12 lipca 2014

HOLIDAYS! ♥

Hej Kochani!
 Nareszcie wracam po dłuugiej przerwie :) Przez ten czas wiele się działo i wreszcie nadeszły nasze upragnione wakacje. Mam nadzieję że miną wspaniale, według naszych planów.
Ostatnio spędzałam głównie czas z przyjaciółką, raz udałyśmy się na zdjęcia. Kilka z nich możecie zobaczyć poniżej ;)







 Myślę, że zdjęcia wyszły całkiem dobrze, szczególnie podobają mi się dwa ostatnie. Przy okazji nauczyłam się, że chodzenie w zbożu w krótkich spodenkach jest zdecydowanie złym pomysłem. Na szczęście moje nogi dochodzą już do siebie. ;)
W ostatnich dniach również wybrałam się z rodzinką nad morze, wiązało się z tym sporo zamieszania i przygód. Tak to jest gdy wyjeżdża się gdzieś na totalnym spontanie. Ale o tym napiszę już w następnej notce.
Jak mijają Wam wakacje?
Miłego wieczoru ♥

18 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Świetną masz koszulkę. Ja również obserwuję :*
    Wpadaj do mnie częściej :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdrozczę, ja liczę że w sierpniu uda mi się pojechać nad morze :)
    piękne zdjęcia :* obserwujemy? ja już jako 47 osoba i czekam na rewanż :*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się tam pojechać :)
      Dziękuje, jasne ;*

      Usuń
  3. Oj zazdroszcze wyjazdu nad morze ;)
    Ja wybieram sie w poniedzialek.

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Moglabym prosic o klikniecie w najnowszym polecie?
    POLECE TWOJ BLOG W NASTEPNYM POSCIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjazd się udał :) Jasne, już kliknęłam :) Dziękuje :3

      Usuń
  4. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja plazowo jak pogoda pozwala
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cala-suaracciasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog,bardzo ladna bluzka :)
    zapraszam
    agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzka *-* I świetne zdjęcia ;DD
    http://karina-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia :)
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi wakacje mijają leniwie. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawy blog :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna stylizacja ! obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Dominiko! Bardzo dziękuję za przemiły komentarz :) Cieszę się, że podobał Ci się post mojego autorstwa.
    Twoja koszula jest świetna! Pozdrawiam Cię piękna, Karolina


    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zajrzałaś na mojego bloga i zostawiłaś ten cudny komentarz ;*

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥